Slide # 1

JÁTÉKOSOKAT KERESÜNK # 1

Új játékosokkal szeretnénk gyarapítani Anwarion színes világát. Ha úgy érzed, hogy szívesen csatlakoznál, a Karakter regisztráció menüpontban megteheted! :)

Slide # 2

FACEBOOK OLDAL # 2

Létrehoztuk Anwarion Facebook oldalát, ezentúl ott is megtaláltok minket - érdemes követni, ugyanis gyorsan tájékozódhattok, bármi újdonság van. A Facebook oldal eléréséhez KATTINTSATOK IDE

Slide # 3

A HÉT ARANYKÖPÉSE # 3

Új modullal bővült az oldal, ami a Hét aranyköpése nevet viseli. Itt azokat a vicces elszólásokat találjátok a karakterektől, amelyek méltón megérdemlik a rivaldafényt - sőt, saját magatok is beküldhettek olyan idézeteket, amelyek szerintetek méltók a "hét aranyköpése" címre!

Slide # 4

TIPP: KOCKAGURÍTÓ # 4

Ha a karaktered harcba keveredne, érdemes (nem kötelező) haszálni az alábbi kockagurítót. A linkért KATTINTS IDE

Slide # 5

ÉREZD JÓL MAGAD! # 5

Örülünk hogy idetaláltál, kellemes időtöltést kívánunk!

Read More

DRAKAN ADATLAPJA

 
~ DRAKAN ~
Csatlakozott: 2016.07.19

LEÍRÁS:
Drakan arcába mindig egy szürke csuklya van húzva. Arcát egy fém légzőmaszk védi, ettől a hangja kicsit fémesen eltorzult, szemei élénk kék színűek. A bal szeménél egy vágás látható ami keresztül halad egészen a homlok közepétől a szemen keresztül lefelé. Felső teste teljes felületét sötét rétegelt páncél védi, deréktól lefelé pedig talpig érő szoknya szerű páncél védi.  

Drakan általában bizalmatlanul áll az emberekhez, pont ezért nehéz elnyerni a bizalmát és kiismerni a személyiségét. Ha nem muszáj, nem sokat beszél magáról. Megveti a gyengéket, motivációja a bosszú és a minél nagyobb hatalom megszerzése.

Drakan egy királyságból származik, melynek Gameroth volt a neve. Gyerekkora óta az egyenlőség nevében nevelték, de hamar rá kellett jönnie hogy az egyenlőség hazugság. A királyi család legfiatalabb sarjaként végig kellett néznie ahogy bátyja, Faust megöli saját édesapját hogy átvegye a trónt és az uralmat Gameroth földjei felett. Viszont Faust itt nem állt meg, elkezdte kiirtani saját testvéreit és mindenkit, akinek esélye lenne a trón öröklésére. Amikor Drakanra került a sor, ő mindössze 8 éves volt. Faust a királyi palota tetejére csalta és ott támadt rá, melynek végeredményeként Drakan lezuhant a palota erkélyéről a mélybe. Faust ezzel az egyetlen trónörökössé vált, és meg is szerezte a trónt. Ám egyvalamivel nem számolt... Drakan vízbe zuhant, és bár súlyos sérülések által, de túlélte a zuhanást.

A víz sodrása több száz kilóméterrel távolabb egy egy partra sodorta, ahol félholtan feküdt, és várta a halált. Ám bármennyire is sóvárgott szenvedéseinek végetértéért, nem kapta meg. Egy csuklyás alak talált rá a gyermekre, aki legjobb tudása szerint ellátta őt, és magához fogadta. A csukylás alakról kiderült, hogy egy nagyhatalmú mágus, pontosabban Drakan halott apjának egy ősi ellensége. Felnevelte Drakant, és a saját királysága ellen próbálta fordítani. Bár Drakan nem értett a varázsláshoz, inkább a kardforgatásra nevelték mindig, alapszíntű mágikus tudást szerzett. Képes volt megbűvölni a kardját, és felruházni az elemek erejével, vagy védelmet idézni a páncélja köré, amely megvédte az ártó varázslatoktól, de a komolyabb próbálkozások mindig kudarcba fulladtak.

A tanítások alapelve mindig ugyanaz volt: "Az egyenlőség hazugság. Egy nem létező mítosz, amiben a gyenge emberek tetszésüket nyerhetik. Vannak egyének, akik hatalommal bírnak, erővel bírnak, és hajlandóságuk is van arra, hogy másoknak parancsoljanak. És szép számmal akadnak olyanok, akik csak arra jók, hogy parancsoknak engedelmeskedjenek. Nem képesek másra, csupán a szolgálatra, és a hitvány, mit sem érő létezésre. Az egyenlőség a természet rendjének eltorzítása, vagy ha úgy tetszik, megcsúfolása. A gyengékhez láncolja az erőseket. A gyengék nehezékként működnek, és a középszerűségbe húzzák a kivételes képességűeket. Megakadályozzák, hogy a nagyságra született és azt meg is érdemlő egyének valóban naggyá váljanak. A tehetségesek szenvednek, ha nem tudnak kiemelkedni a tehetségtelenek tömegéből, ha kénytelenek velük egy szinten maradni." E szerint nőtt fel Drakan. 22 éves korában ráeszmélt mit is tanítottak neki egész életében, és úgy döntött kiemelkedik a gyengék tömegéből. Eldöntötte, hogy megöli egykori megmentőjét. Amikor megtámadta mesterét, az már várt rá. Az összecsapásban súlyos sérülések árán, de Drakan került ki győztesen. Letépte mestere csuklyáját, és páncéljára fűzve magára vette.

Drakan elindult hát hogy tovább növelje hatalmát, hogy végül elég erős legyen szembe szállni bátyjával, és megszerezni magának a jogos trónt, ami őt illeti... csakis őt, senki mást.

Utazásai során számtalan könyvet elolvasott és megtanult, rengeteg tudást felhalmozva, de valamiért sosem tudta kontrollálni a hatalmát. Több tanítót is felfogadott, de senki se tudott újat tanítani neki, ezért sajnos végeznie kellett velük. Azonban az utolsó név, amit a legutóbbi vértől fuldokló tanítójától hallott ez volt: Aurora D'Lange.
Drakan nem tudta ki is lehet Ő, így hát elindult megkeresni. Két év kutatás után ismét hallotta a nevet, így végül megérkezett egy városba, ahova irányították...