Slide # 1

JÁTÉKOSOKAT KERESÜNK # 1

Új játékosokkal szeretnénk gyarapítani Anwarion színes világát. Ha úgy érzed, hogy szívesen csatlakoznál, a Karakter regisztráció menüpontban megteheted! :)

Slide # 2

FACEBOOK OLDAL # 2

Létrehoztuk Anwarion Facebook oldalát, ezentúl ott is megtaláltok minket - érdemes követni, ugyanis gyorsan tájékozódhattok, bármi újdonság van. A Facebook oldal eléréséhez KATTINTSATOK IDE

Slide # 3

A HÉT ARANYKÖPÉSE # 3

Új modullal bővült az oldal, ami a Hét aranyköpése nevet viseli. Itt azokat a vicces elszólásokat találjátok a karakterektől, amelyek méltón megérdemlik a rivaldafényt - sőt, saját magatok is beküldhettek olyan idézeteket, amelyek szerintetek méltók a "hét aranyköpése" címre!

Slide # 4

TIPP: KOCKAGURÍTÓ # 4

Ha a karaktered harcba keveredne, érdemes (nem kötelező) haszálni az alábbi kockagurítót. A linkért KATTINTS IDE

Slide # 5

ÉREZD JÓL MAGAD! # 5

Örülünk hogy idetaláltál, kellemes időtöltést kívánunk!

Read More

A VILÁG LEÍRÁSA

 ~ Anwarion egy fantasy szerű világ, ahol ’ él ’ a mágia, és középkori viszonyok uralkodnak. ~

Anwarion térképe - kattints a nagyításért!

A játéktér maga egy romos, rég lerombolt és elhagyatott apró erődben játszódik, illetve annak a környékén. A vár régebben hat külső kőtoronnyal is bírt, mára ebből csak az északi és a déli maradt meg, egymással szemben, ám az északinak a tetőszerkezete igencsak hiányos, míg a délinek még viszonylag ép az állapota. A várkapu teljesen beomlott és szabad a ki-be járás (ahogy a hiányos falon keresztül is több ponton) viszont a kapunál lámpások világítják az utat, ha leszáll az est. Az erőd közepén áll a főbástya, ahová ostrom idején a nemes menekült – ez a négyszögletű bástya sokkal vastagabb, és magasabb is mint a többi torony. 

A főtorony mellett egy hatalmas udvarház áll, amelynek a magassága majdnem eléri a külső tornyokét, ezzel is demonstrálva, hogy több száz vendégnek tud szállást nyújtani.
Érdekes módon mind a főbástya, mind az udvarház teljesen ép, sértetlen. Azon utazók akik jártasak a mágia használatában, érezhetik, ezt a két belső épületet körüllengi egy olyan bűbáj, ami minden nap megújítja ezt a két építményt, tehát akármilyen kár is keletkezzen bennünk, az a következő napfelkelte után eltűnik.

Az erődön belül található még egy rozoga, fából összetákolt cselédlakás pár férőhellyel (melynek nagy részre már elkorhadt) egy istálló, illetve pár kisebb műhely ahol valamikor kovácsok, ötvösök, tímárok dolgozhattak. 

Maga az udvarház bár nem magasabb egyik toronynál sem, szélessége és hossza van akkora, hogy ne csak szobákat rejtsen magában, hanem egy nagy fürdőt, egy mély pincét és egy konyhát is elbújtasson a belsejében, amelyhez hatalmas kamra tartozik. A szobák az emeleten sorakoznak, mindben van valami fűtőalkalmatosság, ha hidegebbre fordulna az idő. Méretük eléggé változatos, viszont külön fürdővel egyik sem rendelkezik. A kamra akkora, hogy ha tele lenne az úri lak, akkor is egy évre elengedő élelmiszert tudna tárolni. A pincére ugyanez igaz, van külön vájás a különféle szeszesitaloknak, illetve van egy külön terem is egy hatalmas egyenes faasztallal a lenti lakomákhoz, összejövetelekhez. Természetesen egy ilyen helyhez hatalmas konyha dukál, amiben sok kukta tudna sürögni forogni, már ha lenne személyzet a konyhában. A lak személyzettel nem rendelkezik, önkiszolgálás van érvényben.

A kúria főbejárata egy hatalmas közös helységre nyílik, ahol megannyi asztal, szék, fotel, más bútorok, kandallók várják a kalandorokat. A vidékre átlátszó, egyszerű ablakokon keresztül nyílik kilátás, némelyiken még függöny is van. A falakon zászlók lógnak, itt-ott egy-egy festmény is feltűnik, illetve a hűvösebb sarkokat, az északi részt szőnyegek fedik a meleg benntartásának érdekében. A mennyezetet tartóoszlopok és gerendázat tartja. Az esti belső megvilágításért egy hatalmas mágikus csillár felel, amin elvarázsolt gömbök helyezkednek el, illetve a folyosókon fáklyák mutatják az utat, a szobákban pedig a gyertyák, és ahol van a kandalló segít eligazodni. A kúriát nyugatról a bástya határolja, keletről viszont verandát toldottak az épülethez, melyet a lakók kihasználhatnak jó időben.

A kicsiny erőd vízellátását a rajta átfolyó csermely biztosítja, illetve egy ásott kút, amiben még bőséges ivóvízkészlet van.

A vártól nem messze, nyugatra található egy egykoron biztosan szép kert. Most már csak csonka szobrok és összeomlott szökőkút segítenek elképzelni milyen lehetett fénykorában. A virágok helyét vadhajtások, gaz vette át.

Északi irányban jó negyed óra sétára hajdanán egy körbekerített gyümölcsös és veteményes is volt, de mostanra a fák elhaltak, a veteményest pedig feldúlták. 

Keletre nem is olyan messze van egy erdő, benne tisztásokkal, és különféle gyönyörű teremtményekkel. Ugyanakkor az erdő cseppet sem veszélytelen, éjszaka még a legtapasztaltabb erdőjárók is nagy óvatossággal merészkednek csak be. 

Délre út található, mely a közeli városba visz, ami ugyancsak apró, azonban zajlik a kereskedelem és az élet. Aki dél felé veszi az irányt, de nem a városba tart, az biztosan a közeli tengerpartra igyekszik. Régebben halászok éltek itt, ma már csak 1-2 lepusztult kunyhó jelzi hűlt helyüket. Viszont a dokk sértetlen maradt, így bár nagyobb hajók nem, de egy kisebb bárka vagy csónak kényelmesen kiköthet.

A fegyverekről: 
Mivel a világ középköri világ, így a fegyverek is ennek megfelelőek: Kardok, bárdok, kalapácsok, dárdák, fejszék, tőrök, fojtóhurok, íjak, íjpuskák, pajzsok, testpáncélok stb. tarkítják a felhozatalt. Nagyon elvétve, ugyanakkor már ismert a lőpor használata, azonban ezen kovás fegyverek használata megbízhatatlan, lassú, és veszélyes. Mágikus tárgyak, rúnák, is léteznek a világban a józan ész határain belül. 

Köszönjük, hogy elolvastad, üdvözlünk közöttünk,
Kellemes Játékot!